Returnare
Returnarea bunurilor fizice
În cazul în care sunteți nemulțumit de produsul primit sau dacă acesta este deteriorat sau defect, vă rugăm să ne contactați imediat pentru a obține instrucțiuni privind returnarea produsului. Vom face tot posibilul pentru a remedia situația și pentru a vă oferi o soluție adecvată.
Conform Ordonantei de Urgenta Nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate la distanta: Consumatorul are dreptul de a se retrage din prezentul contract, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta alte costuri decat cele prevazute la art.13 alin.(3) si art.14 din O.U.G Nr.
34/2014, in termen de 14 zile incepand de la ziua in care intra in posesia fizica a produsului. Cheltuielile de returnare sunt suportate de consumator. Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit). Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, urme de folosire excesiva si/sau interventii neautorizate etc.
Vă rugăm ca în termen de 14 zile lucrătoare de la primirea produsului să ne notificați printr-un email la adresa salut@academiadecaligrafie.ro faptul că doriți să îl returnați. Rambursarea contravalorii produselor se va face de catre Eliptik Company SRL in termen de cel mult 14 zile de la retur (data primirii inapoi a produsului).
Returnarea se va face folosind aceleasi servicii de transport folosite la livrare (curier rapid). Nu ridicam si nu acceptam colete trimise prin Posta Romana. Taxele de curierat vor fi suportate de Client. Nu se acceptă expedierea produselor ramburs. Produsele ce constituie un set vor trebui returnate ca set. Nu se accepta returnarea produselor similare dacă toate au fost desigilate.
Ne rezervăm dreptul de a refuza acceptarea returului in cazul unor retururi repetate de la același client sau de la același IP de pe care s-a făcut comanda. Ne rezervăm dreptul de a restricționa IP-ul clientilor care au facut comenzi online si pe care le-au refuzat nejustificat.
Nu pot fi denuntate contractele care au ca obiect furnizarea urmatoarelor categorii de produse:
- Produse care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri (nesemnalate ca si defecte estetice in primele 48 de ore de la receptionarea produsului). Produsul nou se livreaza dupa primirea si verificarea celui returnat intr- un termen de maxim 14 zile;
- Produse aduse pe comenzi speciale;
- Produse digitale
- Servicii (cursuri sau servicii similare)
Returnarea produselor din stocul furnizorilor
Dacă decideți să returnați produsul din stocul furnizorilor, puteți să o faceți în termen de 14 zile de la primirea acestuia, conform legislației în vigoare.
Vă rugăm să luați în considerare faptul că produsele din stocul furnizorilor trebuie returnate în aceeași stare în care au fost primite, în ambalajul original, cu toate accesoriile și documentația. Dacă produsul a fost deteriorat sau prezintă semne de uzură, nu putem accepta returnarea acestuia.
În cazul în care produsul din stocul furnizorilor a fost returnat în conformitate cu politica noastră de retur, vom procesa rambursarea în cel mai scurt timp posibil, dar nu mai târziu de 14 zile de la primirea produsului returnat.
Returnarea produselor cu precomandă
În cazul produselor cu precomandă, dacă decideți să returnați produsul cu precomandă, puteți să o faceți în termen de 14 zile de la primirea acestuia, conform legislației în vigoare. Vă rugăm să luați în considerare faptul că produsele cu precomandă trebuie returnate în aceeași stare în care au fost primite, în ambalajul original, cu toate accesoriile și documentația. Dacă produsul a fost deteriorat sau prezintă semne de uzură, nu putem accepta returnarea acestuia.
În cazul în care produsul cu precomandă a fost returnat în conformitate cu politica noastră de retur, vom procesa rambursarea în cel mai scurt timp posibil, dar nu mai târziu de 14 zile de la primirea produsului returnat.
Returnarea bunurilor digitale
În cazul în care produsul digital primit nu funcționează așa cum ați așteptat, vă rugăm să ne contactați imediat pentru a obține instrucțiuni privind remedierea și pentru a primi o soluție adecvată.
Este important de menționat că odată efectuată comanda și descărcată resursa difitală de pe site-ul Academia de Caligrafie (sau site partener) nu acceptăm returnarea produselor digitale pentru motive precum “schimb de părere” sau “eroare de comandă”. Dacă întâmpinați probleme tehnice cu produsul, vom face tot posibilul să remediem situația și să vă oferim o soluție adecvată.
Returnarea produselor personalizate sau comenzilor speciale
Din motive obiective, produsele personalizate sau comenzi speciale nu pot fi returnate decât în cazul în care prezintă defecte de fabricație sau nu corespund specificațiilor stabilite în momentul plasării comenzii.
În cazul în care produsul personalizat sau comanda specială nu corespunde specificațiilor stabilite, vă rugăm să ne contactați imediat și vom face tot posibilul pentru a vă oferi o soluție adecvată, cum ar fi re-producerea sau re-facerea produsului.
Returnarea lucrărilor de artă personalizate
În ceea ce privește returul lucrărilor de artă personalizate, politica noastră poate varia în funcție de cerințele și de specificațiile lucrării. În general, returul unei lucrări de artă personalizate nu este posibil din cauza naturii sale personalizate și a faptului că nu poate fi revândută sau utilizată de către altcineva.
Cu toate acestea, în cazul în care lucrarea de artă nu este conformă cu specificațiile convenite și acordate cu clientul sau prezintă defecte, vom face tot posibilul pentru a remedia problema și a oferi o soluție adecvată. În acest caz, clientul trebuie să ne contacteze în cel mai scurt timp posibil pentru a ne informa despre problema identificată și pentru a stabili împreună o soluție de remediere.
Returnarea serviciilor
În cazul serviciilor noastre, politica noastră de retur poate varia în funcție de serviciul achiziționat. În general, nu se poate returna un serviciu care a fost deja utilizat sau accesat, deoarece accesul la acel serviciu a fost deja oferit și utilizat de către client. De asemenea, nu se pot returna cursurile achiziționate. Puteti însă desemna pe altcineva dpret participant, cu excepția cazurilor când se specifică de la inceput că serviciul este unul nominal.
Cu toate acestea, în cazul în care nu sunteți mulțumit de serviciul achiziționat, vă rugăm să ne contactați și vom face tot posibilul să vă ajutăm să vă rezolvăm problema. În cazul în care serviciul achiziționat nu este conform cu descrierea sau nu funcționează așa cum era de așteptat, vom face tot posibilul să remediem problema și să oferim o soluție adecvată.