Politica de livrare

Politica de livrare

Politica noastră de livrare a bunurilor, fie ele fizice sau digitale, este menită să ofere clienților noștri o experiență de cumpărare simplă și fără griji. Suntem dedicați să ne asigurăm că fiecare client primește bunurile comandate la timp și în condiții optime.

 

Livrare

Livrarea bunurilor fizice

Pentru bunurile fizice, livrarea se face prin intermediul unui serviciu de curierat de încredere. Costul livrării pe teritoriul Romaniei este de 35 de lei pentru localitatile standard acoperite de curier. Pentru cazurile in care curierul percepe taxa suplimentară pentru kilometri adăugati, vom ajusta costul transportului in mod corespunzator si il vom comunica inainte de a livra comanda.

Costul transportului este determinat de greutatea și dimensiunile produsului, precum și de adresa de livrare. Vom calcula costul exact al livrării înainte de a finaliza comanda. De obicei, livrarea se efectuează în termen de 2-7 zile lucrătoare de la plasarea comenzii, în funcție de locație.

Pentru a ne asigura că livrarea se face cu succes, vă rugăm să furnizați o adresă de livrare precisă și un număr de telefon valid. De asemenea, vă recomandăm să selectați o adresă de livrare unde cineva să fie disponibil să primească coletul.

În perioadele aglomerate, timpul de livrare poate suferi modificari. In cazul unor comenzi urgente in perioada sarbatorilor, recomandam sa ne contactati inainte de a plasa comanda pentru confirma termenul de livrare.

Pentru livrarea bunurilor fizice pe teritoriile exterioare Romaniei, transportul va fi cotat separat si comunicat printr-u mesaj. Dupa acceptarea si plata acestuia se va face livrarea. Termenle de livrare vor fi corespunzatoare politicilor curierului selectat.

 

Livrarea produselor fizice din stocul furnizorilor

În cazul produselor din stocul furnizorilor, timpul de livrare poate varia în funcție de disponibilitatea acestora. În momentul plasării comenzii, vă vom informa cu privire la stocul și la termenul estimat de livrare. În general, livrarea produselor din stocul furnizorilor se realizează în intervalul de timp specificat în momentul plasării comenzii.

Pentru a ne asigura că produsele din stocul furnizorilor sunt livrate în timp util, vom face tot posibilul pentru a comanda și primi produsele de la furnizorii noștri în cel mai scurt timp posibil. În cazul în care este necesară o confirmare suplimentară din partea noastră cu privire la disponibilitatea produselor, vă vom contacta înainte de a trimite comanda.

 

Livrarea produselor cu precomandă

Produsele cu precomandă sunt produse care nu sunt încă disponibile în stoc, dar sunt disponibile pentru precomandă. Timpul de livrare pentru produsele cu precomandă poate varia în funcție de disponibilitatea acestora și de perioada estimată de producție și livrare

În momentul plasării comenzii pentru un produs cu precomandă, veți fi informat cu privire la data estimată de livrare. Această dată este estimată și poate fi afectată de diferite factori, cum ar fi disponibilitatea furnizorului și perioada de producție.

În general, produsele cu precomandă sunt livrate în intervalul de timp specificat în momentul plasării comenzii, cu condiția ca furnizorul să livreze produsul la timp. Dacă este necesară o confirmare suplimentară din partea noastră cu privire la disponibilitatea produselor cu precomandă, vă vom contacta înainte de a trimite comanda

În cazul în care există o schimbare semnificativă a perioadei de livrare pentru un produs cu precomandă, vă vom informa cât mai curând posibil și veți avea opțiunea de a vă modifica sau anula comanda.

 

Livrarea bunurilor digitale

Pentru bunurile digitale, livrarea se face prin intermediul unui e-mail care conține un link de descărcare a produsului comandat. Acest link va fi trimis la adresa de e-mail furnizată în momentul plasării comenzii. De obicei, acest proces este imediat și veți primi link-ul de descărcare în câteva minute de la plasarea comenzii.

Vă rugăm să fiți atenți la adresa de e-mail furnizată și să verificați folderul de spam, deoarece link-ul de descărcare poate fi considerat spam de către anumite filtre de e-mail. Dacă întâmpinați probleme cu descărcarea produsului, vă rugăm să ne contactați pentru asistență

Produsele digitale pot fi descarcate cu ajutorul unei parole puse la dispozitie in emailul pe care il primiti dupa comanda. Produsele digitale pot fi folosite exclusiv de catre utilizatorul desemnat prin intermediul comenzii. Este interzisă multiplicarea, redistribuirea integrala sau partială ori revânzarea produselor digitale descărcate de pe site-ul Academia de Caligrafie (sau site partener).

 

Livrarea produselor personalizate sau comenzilor speciale

Produsele personalizate sau comenzile speciale pot necesita un timp suplimentar pentru a fi realizate. În momentul plasării comenzii, veți fi informat cu privire la timpul de producție și la estimarea de livrare. De obicei, livrarea produselor personalizate sau comenzi speciale se realizează în intervalul de timp specificat în momentul plasării comenzii.

Pentru a vă asigura că livrarea produselor personalizate sau comenzilor speciale se realizează în timp util, vă rugăm să furnizați informațiile necesare cu privire la designul și specificațiile produsului. În cazul în care este necesară o confirmare suplimentară din partea noastră cu privire la specificațiile produsului, vă vom contacta înainte de a începe producția.

 

Livrarea lucrărilor de artă personalizate

În ceea ce privește livrarea lucrărilor de artă personalizate, acestea pot fi realizate în diferite moduri, în funcție de tipul lucrării și de cerințele clientului. În general, livrarea unei lucrări de artă personalizate poate dura mai mult decât livrarea unui produs standard, deoarece poate fi necesară o perioadă mai lungă de timp pentru a finaliza și livra lucrarea.

În momentul în care clientul plasează o comandă pentru o lucrare de artă personalizată, vom stabili împreună cu acesta o perioadă estimată de livrare, în funcție de complexitatea lucrării și de cerințele clientului. De asemenea, vom comunica în mod regulat cu clientul pe parcursul procesului de realizare a lucrării, pentru a ne asigura că acesta este mulțumit de evoluția lucrării și pentru a îi informa cu privire la stadiul de finalizare și livrare.

În funcție de dimensiunea și de greutatea lucrării de artă, aceasta poate fi livrată prin intermediul unei firme de curierat sau poate fi ridicată de către client de la atelierul nostru.

 

Livrarea serviciilor

În ceea ce privește serviciile pe care le oferim, cum ar fi cursurile online sau alte servicii similare, politica noastră de livrare și retur se aplică în mod diferit față de produsele fizice.

Serviciile noastre sunt livrate prin intermediul platformelor online sau prin alte mijloace digitale, cum ar fi e-mail sau aplicații de conferințe video. În momentul achiziționării unui curs sau alt serviciu, veți primi toate informațiile necesare privind modalitatea de accesare a acestuia.

În general, după confirmarea plății, veți primi un e-mail cu informațiile de acces la serviciu, inclusiv un link de acces și instrucțiuni detaliate.

În cazul în care întâmpinați probleme în accesarea serviciului, vă rugăm să ne contactați și vom face tot posibilul să vă ajutăm să accesați serviciul.

0
    0
    Coșul tău
    Coșul tău e golÎntoarce-te în magazin